Nusival az élet

Kislányunk napjai, avagy a világ három éves!

Friss topikok

  • matusi: Hajrá nusitesó, anyának pedig kitartást :) Talán már szalagavatóra készül az a lány ??? :D De édes... (2012.03.03. 20:57) Elindult a kezelés
  • matusi: Nahát :) Én még csak most jutottam ide :( Mesélj, mi újság? (2012.02.23. 10:58) Kezdődik!

Címkék

Némaságban

2012.05.07. 15:48 - shedvig

Kétféleképpen is értem, mivel az előző kezelés nem sikerült, kaptam egy hónap kényszerpihenőt. Ez alatt az idő alatt próbáltam feltöltődni, erősödni és pihenni. Az Anyák napja is jól sikerült és a május 1-jei hosszú hétvége is.

Nusi tündéri és néha rettenetes. Sokszor hisztizik, ezt elég nehezen tudom kezelni, főleg, hogy kb. két hete nincs hangom. Úgy tűnik az ének órák nehezítik a gyógyulásomat.

Holnapra kaptam időpontot a klinikára, csütörtökön pedig a gégészetre megyek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nusiteso.blog.hu/api/trackback/id/tr1004494250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása