Nusival az élet

Kislányunk napjai, avagy a világ három éves!

Friss topikok

  • matusi: Hajrá nusitesó, anyának pedig kitartást :) Talán már szalagavatóra készül az a lány ??? :D De édes... (2012.03.03. 20:57) Elindult a kezelés
  • matusi: Nahát :) Én még csak most jutottam ide :( Mesélj, mi újság? (2012.02.23. 10:58) Kezdődik!

Címkék

Elindult a kezelés

2012.02.29. 21:16 - shedvig

Már egy hónapnyi kezelésen túl vagyok. Nagyon rosszul viseltem, rengeteget szenvedtem hányingertől és szédüléstől.

Most már a második kezelésnél tartok, remélem sikeres lesz. Jövő héten szerdán tesztelek. Próbálok nem ezen agyalni és programokat szervezni, hogy kikapcsoljak néha.

Nusiék teljes gőzerővel készülnek a Farsangra, nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit fog táncolni. A csoportjuk olimpiai öt karikának öltözik és ezen felül még táncolnak polkát és palotást. Pénteken már a suli tornatermében fognak próbálni.

A hétvégén voltunk Ózdon és jelentem elűztük a Telet! Nusika természetesen az Apja nyakában. Nagyon jó volt! Szép idő és jó társaság!

A bejegyzés trackback címe:

https://nusiteso.blog.hu/api/trackback/id/tr444227277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matusi · http://csoppdodom.freeblog.hu 2012.03.03. 20:57:47

Hajrá nusitesó, anyának pedig kitartást :) Talán már szalagavatóra készül az a lány ??? :D De édesek lehetnek :)


süti beállítások módosítása