Nusival az élet

Kislányunk napjai, avagy a világ három éves!

Friss topikok

  • matusi: Hajrá nusitesó, anyának pedig kitartást :) Talán már szalagavatóra készül az a lány ??? :D De édes... (2012.03.03. 20:57) Elindult a kezelés
  • matusi: Nahát :) Én még csak most jutottam ide :( Mesélj, mi újság? (2012.02.23. 10:58) Kezdődik!

Címkék

Kezdődik!

2012.01.18. 21:46 - shedvig

Sikeresen eljutottam az ARO-ra és szinte 10 perc alatt végeztem is. Alig vártam, már be is hívtak és a Dokim megnézett uh-gal és felírta a gyógyszereket. Így most újra szedem a clostyt és a bromocriptint. Jövő héten újra uh és vérvétel is és akkor elmondja, hogy mikor jönnek az injekciók. Meglepődtem, hogy a Merional helyett már mást használnak, de remélem az olyan jó. Csak az asszisztensnek elfelejtettem szólni, hogy jövőhéten keddre van időpontom, de holnap majd telefonálok.

Nusinak próbáljuk csepegtetni, hogy Anya most már nem vesz fel az ölébe, vigyázzon anya hasára stb.

Nagyon várja, hogy kistestvére legyen, mivel ő fog rá vigyázni és vele fog egy szobában aludni és mi oda megyünk ahova akarunk, mert ő vigyázz a testvérére! Annyira édesen elő tudja ezt adni!

A bejegyzés trackback címe:

https://nusiteso.blog.hu/api/trackback/id/tr163575267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matusi · http://csoppdodom.freeblog.hu 2012.02.23. 10:58:52

Nahát :) Én még csak most jutottam ide :( Mesélj, mi újság?


süti beállítások módosítása